Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Willy's Bergen op Zoom. Meer weten? Ontdek meer
Sven
21 jun 2026 om 21:05
eten was van goede kwaliteit en zeer warm. vriendelijke bezorger.
Gap
21 jun 2026 om 19:30
Was lekker
Jacco
20 jun 2026 om 18:38
Het eten was niet te vreten is zo de kliko in gegaan. Nooit meer daar bestellen.
Hai
19 jun 2026 om 23:54
No
Mar
19 jun 2026 om 20:41
Snelle bezorging, heel lekker warm en vers eten!
Theo
19 jun 2026 om 13:56
Smaakte heerlijk.en vers
Tjibbe
17 jun 2026 om 0:20
Lekker eten !
Jeannine
16 jun 2026 om 22:35
Eten was warm en vers
robin
7 jun 2026 om 2:48
betaal je voor een flesje water van 500ml al de jackpot, krijg je vervolgens 33cl. zou me niks verbazen als het ook nog een gebruikt flesje gevuld met kraanwater is. lekker makkelijk verdiend, zal vast niet de enige zijn die genaaid word op deze manier.
Aline
6 jun 2026 om 19:38
Helemaal niet wat ik van Willy’s gewend ben!! Dürum was koud en de pizza te hard gebakken, die was erg donker.
Miss
2 jun 2026 om 22:32
Het was heel lekker alleen jammer dat er geen saus in de trukse pizza zat en het broodje
Rob
2 jun 2026 om 19:19
Lekker eten. Maar helaas niet meer echt warm. Wonen in Borgvliet en dat is denk ik net te ver om het warm te kunnen aanleveren.